Tisdag...

Jag mådde inte alls bra imorse. Kunde knappt ställa mig upp. Kom cirka en timme försent till skolan, men whatever, ingen bryr sig ändå. Imorgon börjar jag jobba med Sofie, en människa som är helt konstig men ändå smart, och hon lever på sitt sätt, hon är en person som går efter det hon vill och som alltid försöker. Vi kommer inte så bra överens längre, och det är mitt fel, mitt och min dåliga personlighets fel. Men imorn ska vi i alla fall bli hjälp tränare till smågrupper i gymnastik, för barn mellan 4-7 år. Ser verkligen fram emot det. Wish me luck ;)

Skulle faktist egentligen fråga dig idag om du ville följa med på festen, så att du hade nån att gå med till den större festen. Men på grund av att ditt humörsväng så slapp du prata med mej. Och du slapp också festen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0