första dagen med små barnen (:

Skolan var jätte rolig idag, inte på lektionerna med imellan åt i alla fall. Har inte skrattat så mycket som idag på länge. Riktigt skönt faktist. Känner mej glad idag. fri på något sätt, jag vet liksom att något kul kommer att hända nångång snart men jag vet inte vad... I alla fall, första dagen som tränare idag. Och gud va mycket energi små barn har. Först sprang dom runt jätte mycket, så jag tänkte att dom kanske skulle bli lite trötta i slutet då, men dom blev tvärtom mer springiga. Små barn i åldern cirka 4-5, väldigt glada och nästan alla flickor hade små rosa ballerina dräkter, utom en, hon hade en svart... Men alla var jätte sööta och snälla, dom var lite rädda för mig först, men sen kom dom på att jag inte bits, haha (: Jag har faktist haft en bra dag :'D Och Sofie fick mej så klart att stor flabba på min egna träning på kvällen så att jag misslyckades totalt med mitt mål, att ta gymnastik på allvar... Men det var riktigt roligt, utom att jag råkade slå till Sofie när hon skulle passa mig. Ha de bra alla (:


Kommentarer
Postat av: Sofiee

Myy precheees mohaha ;)

Fan jag blev smittad av någon vi klommer ju altid att va sjuka frnåmed nu =O

2009-01-25 @ 12:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0