e det så här jag ska vara då?

Jag är trött på att alla ska jämnt bli sura när man bara försöker hjälpa dom. Ni borde veta bättre istället för att säga att jag bara klagar hela tiden. Jag vill inte vara som alla andra som låtsas skriver. ooh vad söt eller gud va fint, när alla vet att det inte är snyggt. Men jag säger ju klart inte det, men till mina vänner som jag bryr mig om, eller gjorde, så försöker jag faktist säga vad som är bra och vad som är mindre bra för att dom ska kunna förbättra och ta ett steg frammåt själva. Men visst förlåt, jag ska inte säga nåt mer, jag ska bara hålla truten och vara en tråkig typ som bara ljuger åt sina vänner? Problemet med er är att ni bara tycker att jag klagar, när jag försöker hjälpa till, ni bryr er inte om det som bara är posetivt, ni vill bara bevisa att ni tycker jag klagar. Om ni inte orkar med mig så varför pratar ni då med mig? Ni vill ju ändå att jag ska hålla käft.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej så du skulle tycka det var roligt o höra såna kommentarer VARJE jävla dag sonja, jag har också känslor, o nej jag vill nt att du ska ljuga, det har jag aldrig heller sagt. Du behöver nt heller säga så jävlit mycket, för jag e jävlit nöjd med mig själv min blog, skulle jag börja säga sånt till dej så skulle du bli fett sur.



Schyst att du skriver ut detta på bloggen , o framställer mig som en idiot!



2009-01-20 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0