du e cp

Jag tyckte faktist om dig. Trodde liksom att du var annorlunda. Men du är precis som alla anra fast värre. Du kan inte ens skilja på en arab eller en turk. Ochsäg inte till mig att hålla käft, för jag får prata när jag vill. Det är ett fritt land. Ingen kan styra över en. Du borde bara lära dej att respektera folk som inte ser ut som andra, och du borde sluta va så himla rasistisk. För det kommer att drabba dig nån dag. Och en sak till: Man är inte blatte om man är svensk med utländskt ursprung! Tänk på vad du tänker säga innan du öppnar munnen.

Kommentarer
Postat av: Daga the grymt bäst :D

ååh, vlä. säger han dt md nu? -.-' sepe, det är vad han r. >:@

2008-11-09 @ 18:06:39
URL: http://www.karlsson.bloggsida.se
Postat av: Tove

Den som säger något sånt har stora problem! Sonja är bäst ingen protest <3

2008-11-15 @ 13:38:25
URL: http://tovislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0