you still don't know me.

Jag är riktigt trött på folk som tror att dom känner mig fast dom inte gör det. Dom tror att jag är en fullständigt efterbliven idiot som inte kan göra någonting rätt eller göra något utan att skratta. Jag skrattar för att jag vill vara posetiv. Jag vill inte vara den tråkiga seriösa typen som inte snackar. Jag vill vara mej själv och vill inte göra något som någon annan säger till mig att göra. Så jag ska nog börja om år 2009... Men man kan ju börja lite innan åsså, så:

Hej jag heter Sonja, egentligen inte, men officiellt i Sverige så gör jag det. Egentligen har jag ett turkist namn som inte svenskar kan uttala, bara väldigt få. Jag är inte döpt, för sånt ingår inte i en turkisk kultur. Jag är inte kristen eller muslim eller något som många tror... Jag har kanske inte vatt kunglig men jag har varit ett lands Presidents Politiske-rådgivares dotter, komplicerat men ja... Och jo, jag är rätt så smart också, ibland...

Kommentarer
Postat av: Elin

jag känner dig mkt bra !

hoppas jag (:



du e oseriöst knäpp & så galet snygg !;)

du e de roliga i mitt liv!;)

du har förändrat mitt lib till 100!;)

tack för att du finns <3:)

2009-01-16 @ 21:30:26
Postat av: Anonym

jag känner dig mkt bra !

hoppas jag (:



du e oseriöst knäpp & så galet snygg !;)

du e de roliga i mitt liv!;)

du har förändrat mitt lib till 100!;)

tack för att du finns <3:)

2009-01-16 @ 21:31:07
Postat av: Lovisa

Jag känner dig bra sonja:)

2009-01-19 @ 16:43:09
URL: http://thisismyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0