Julstress

Är det bara jag som inte längtar till julafton? Är jag den enda som inte har julstämning?
Alla som räknar ner. Jag förstår inte pointen. Det enda alla längtar efter är ju att få julklappar, men va händer med dom som inte får några? Det är ju inte kul att få vilken julklapp som helst. Det är heller ingen mening med att säga vad man önskar sig... Eller jo, det är det ju, men man vill ju veta hur personen tänkte när han/hon valde detta som present för dig. Man måste tänka också. Inte ba kasta ut en massa pengar på saker som folk inte kommer att använda.
Men i alla fall. Hoppas ni har en bra jul.

God Jul <3

Kommentarer
Postat av: Daga

gojul, tönt (:

vad fick du? :D

ahmen, kolla min blogg, anyway :3

och du, villdu ha reklam för din blogg på min? (aa)

2008-12-25 @ 21:12:28
URL: http://www.karlsson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0